tirsdag 3. august 2010

Vimpelrekke..

er sydd i ettermiddag til storesøster sitt rom.. Synes rommet hennes var litt for sukkersøtt med alt det rosa, kom seg med litt turkis på vimpelrekken synes jeg. Neste prosjekt blir å male stolen hennes i lys turkis.. Så går fargen litt igjen.
Puten med tekst er også sydd "by me", har lånt den fantastiske broderingsmaskinen til min kjære mamma.. Så utrolig gøy å legge inn akkurat den teksten, evt monogrammet man ønsker. Er nok ikke sist gang jeg har lånt den.. Kommer flere prosjekter etterhvert..

Ha en flott augustkveld!!

Klem fra meg

3 kommentarer:

  1. For et utrolig nydelig rom! Jeg er forelsket <3
    Har du virkelig sydd den puten? Den var kjempefin, og jeg liker saa godt hva som staar paa:)

    klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint med noen klatter av turkis. En nydelig farger forresten. Synes rommet til din datter er lekkert jeg.

    En slik broderingmaskin er på toppen av ønskelisten min. Ååååå som jeg vil ha en slik. Guri så mange muligheter det ligger der ute da. Puten du har sydd er fantastisk flott. Bøyer meg i støvet.

    Ønsker deg en nydelig onsdag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Jeg vil ha broderingsmaskin!! Me like.... :o)

    SvarSlett